Geveld

Van de week verkondigde een collega in de koffiekamer dat Covid-19 niet meer bestaat. Ze gaat zich nooit meer laten inenten, niet meer testen, allemaal onzin. Een andere collega stemde daar mee in: corona bestaat niet meer...

Vrijdag werd ik rillerig wakker op mijn vrije dag. Al een paar dagen slecht geslapen. Beetje verkouden. Zal wel loslopen. Ik bracht de kleuter naar school, maar bij thuiskomst stortte ik in. En naarmate de dag vorderde voelde ik me slechter en slechter: overal pijn, klappertanden en benauwd. Ik had nog een coronatest in de kast liggen. Toch even testen, ondanks m'n collega's. Positief.

Sindsdien lig ik in bed. Benauwd,  kortademig, pijn op de borst. Hopelijk is het snel voorbij en heb ik voldoende weerstand voor de rest van de herfst én winter... 


Reacties

  1. Beterschap! Ik ben ook al weken aan het kwakkelen, hoesten, zwaar op de longen, vermoeide benen, maar gelukkig toch geen corona.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten