Een doorstart

De blogpauze duurde ruim zeven jaar. In die zeven jaar deelde ik foto's van onder andere de 'photo a day challenge' op Facebook en later op Instagram. Er kwam een verloofde, een nieuw huis, een nieuwe baan, een nieuwe moestuin en er kwamen twee kinderen. Ik was m'n blog al bijna vergeten!

Tot ik dit voorjaar schrok van de hoeveelheid tijd die ik op social media doorbracht. Vrienden, kennissen en onbekenden volgen, school-, brei-, en moestuinideeën opdoen, maar ook gedachteloos scrollen. En dat terwijl we voor de kinderen best streng zijn qua schermpjes. En dan zat ík 's avonds voor de tv met een breiwerkje alle social media-accounts bij te werken en te bekijken... Ik wilde dat niet meer. Dus lastte ik daar een pauze in: tot de zomervakantie geen Insta of Facebook. En dat beviel eigenlijk wel. Er kwam meer rust. Minder prikkels. Voorlopig hou ik dat zo.

Maar ik vind het dus wel leuk om af en toe een foto of stukje tekst te plaatsen. Over de moestuin, m'n gezin, school of een groot of (waarschijnlijker) klein avontuur. Ik ga ontdekken of ik m'n 'good ol' blog' nieuw leven in kan blazen en hoe dat bevalt. Want mijn blog bleek dus nog te bestaan! 

Wees welkom en lees mee. 


 




Reacties

Een reactie posten