Een nieuw begin

Voor mij begint een nieuw jaar ergens in de zomer als er een nieuwe groep kinderen voor m'n neus zit... dan ga ik dingen anders doen... of juist hetzelfde... dan ga ik met een schone lei beginnen en er een fijn jaar van maken.,.

Ik heb niet veel met Oud & Nieuw, champagne, terugkijken, oliebollen, jaaroverzichten, goede voornemens, cabaretiers, top-zoveel-lijsten en vuurwerk.

Maar 2015 ga ik afsluiten! Het was een jaar met pieken en dalen... Volgend jaar wordt anders... Ik heb vanochtend het huurcontract getekend voor een nieuw appartement. Maandag krijg ik de sleutels van mijn nieuwe stekkie in Voorburg! In 2016 ga ik verhuizen samen met de katten! :D


Fijne jaarwisseling! 

Reacties

  1. Uiteindelijk zal het allemaal goedkomen. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch goede voornemens...
    Veel plezier vanavond..
    Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles komt goed... Het heeft alleen wat tijd nodig.
    Jij komt er wel... Je bent een sterke meid!!!!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten