Naar buiten...

"Miauw... oeh, wat was het spannend. Het baasje kondigde het een paar dagen geleden al aan. Maar ze durfde telkens niet... bang dat we niet terug zouden komen... Vanavond was het dan zover. VIJF HELE MINUTEN NAAR BUITEN! Ha! Het regende... maar dat kon ons niet deren. Ik ging voorop. Danny kwam achter me aan, maar hij ging al snel z'n eigen weg. Ik sprong de eerste de beste vensterbank op, schrok me wezenloos toen ik mensen in huis zag en rende vlug terug naar mijn baasje. Vooral om haar gerust te stellen. Ik snuffelde nog wat rond... wachtte tot Danny zich ook weer even liet zien (met z'n haren recht overeind) en ging toen naar binnen om te eten. Toen gebeurde er echter iets heel vreemds.... met ons allebei... van alle spanning en opwinding hebben we geen honger! We willen nog méér naar buiten en váker. Ooooh, wat zullen Dan en ik vannacht lekker slapen... Ik hoop dat we morgen ietsje langer buitenshuis kunnen snuffelen...Miauw."


"p.s. Loopt het baasje de godganse dag met de fotocamera om de nek en net als we voor het eerst naar buiten mogen, gebruikt ze d'r aftandse smartphone. Wanneer u goed kijkt, ziet u dat wij het zijn."

"p.s.2 Danny had wel degelijk honger, maar er zat een haarbal dwars... vond het baasje niet zo leuk..."

Reacties