Weekend

Het was weer een fijn weekend! Gisteren boodschapjes gedaan en 's middags naar het leuke dorpje Koudekerk aan de Rijn gereden voor een erfstuk-schommelstoel die we via Marktplaats hebben gekocht. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n stoel om bij de grote radiator te zetten. Het is de enige plek in huis waar 's winters het zonnetje lekker schijnt. Nu kan ik dus schommelend genieten van een mooi boek, een haakwerkje én de zon.

Vandaag weer een brood gebakken. Een pitjesbrood dit keer (met zonnebloem- en pompoenpitten). Terwijl het voordeeg vijf uur moest rusten, konden Dylan en ik even naar Blijdorp. Manoel wéér niet gezien #waarismanoel.
Vanmiddag ben ik, tussen het kneden en bakken door, begonnen aan Sophie's Garden, met de restjes van de CAL 2014 (als kussen voor in de nieuwe stoel). Ik zou best nog een dagje weekend kunnen gebruiken :)


Reacties