Even voorstellen....

"Miauw... mijn naam is Danny. Tot voor kort heette ik nog Bliksem, maar dat is een poezennaam van niks... Ik woon nu een week bij mijn nieuwe baasjes en ik heb het reuze naar mijn zin. Ik ben twee jaar oud en mijn vorige baasje is een aantal maanden geleden overleden. Ik heb daar veel verdriet van gehad. Gelukkig stond ik er niet helemaal alleen voor, want Patrick is mijn grote (soort van) broer en hij was al die tijd bij me. Ik vind het best jammer dat Patrick een stukje ouder is, want daardoor houdt ie niet meer zo van spelen, zegt ie. Ik snap er niks van... want wat is er nu leuker dan... vogels spotten, achter touwtjes aanrennen, in papieren tassen kruipen, zakken voer openkrabben, de handen van de baasjes aanvallen, speelmuizen verorberen, Patrick in z'n kont bijten, hoge sprongen maken, in dozen kruipen, kerstversiering uit de boom rammen en flessen whisky omstoten?!? Slapen kan altijd nog...! Ik verheug me nu al op de dag dat ik naar buiten mag. Die vogels pakken en andere katten de stuipen op het lijf jagen. Ha, ja... dat lijkt me het einde!"

Reacties

  1. Hi Laurien, hier een vrijwilligster van het dierenasiel. Superleuk om te horen dat het zo goed gaat met Bliksem en Stitch, vanaf nu Danny en Patrick :) Grappig om te bedenken dat het bij ons weken heeft geduurd voordat we Danny überhaupt konden aaien, zo zie je maar weer dat ze nu hun plekje hebben gevonden. En het zijn inderdaad een stelletje destructieve vreetzakken, maar zó leuk! Geef ze een extra knuffel van ons, en veel plezier met ze! Groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten