Ziek...

"Miauw... het gaat niet goed met me. Sinds de herfstvakantie voel ik me al slecht. Eerst wilde mijn achterlijf niet meer. Maar na een bezoekje aan de dierenarts en een verhoogde dosering van m'n schildkliertabletten ging het wel weer. Tot een paar dagen geleden. Ik had opeens geen eetlust meer... dus at ik niks... dat vonden m'n baasjes verontrustend (ik ook, maar ja..) dus vanavond moest ik wéér mee naar de DA. De lange stond klaar met de reismand en m'n korte baasje gooide een fleece over me heen.
De dierenarts voelde uitgebreid aan m'n zere buikje. Ze voelde wat uitsteeksels aan m'n lever en nieren. Ze concludeerde voorzichtig dat het waarschijnlijk om tumoren gaat. Meeeeh. Vervolgens kreeg ik een infuus. Ik probeerde nog te vluchten in m'n baasjes' oksel, maar dat mocht niet baten. Daarna kreeg ik nog Prednison en een dure prik waar ik de naam van vergeten ben. Eenmaal thuis hád ik me toch weer een trek. Nu ga ik aansterken... en nog lang niet dood... hoop ik... Miauw."



Reacties