New job

De afgelopen twee maanden ben ik druk bezig geweest met sollicitatiebrieven schrijven, gesprekken voorbereiden en voeren, keuzes maken, in spanning afwachten... Deze week kwam het verlossende telefoontje... Ik heb een nieuwe baan! Na de zomervakantie ga ik starten op de Godfried Bomansschool in Rijswijk, in groep 3! Ik heb er heel veel zin in! Dit weekend heb ik eindelijk weer eens heerlijk geslapen.

Mijn directeur weet het inmiddels, net als mijn collega's. Morgen krijgen ook alle kinderen en ouders het nieuws over mijn vertrek te horen. De laatste drie weken van het schooljaar kan ik dan starten met (verhuis)dozen inpakken (poeh! In drie jaar tijd heb ik best veel boeken, handpoppen, spelletjes, enz. in mijn klas verzameld!). Daarna kan de grote verhuizing van de ene school naar de andere beginnen. Spannend!

Reacties

Een reactie posten