Héél eventjes

Vanochtend ging ik héél eventjes naar school. Ik had de planning voor de komende periode al gemaakt, dus die ging ik alléén printen en daarna weer vlug naar huis.
Meestal als ik héél eventjes naar school ga, blijf ik toch véél langer dan gepland, dus tegenwoordig neem ik altijd uit voorzorg een boterhammetje mee. Opdat ik niet halverwege de middag duizelig wordt van het nog-niet-hebben-gegeten.
Ook vandaag bleef het niet bij héél eventjes.... Ik heb getypt, geprint, gekopieerd, gelamineerd, geknipt, geplakt, gepoetst, klaar gezet en gekletst. Want op zo'n grote school als de Jozefschool, met ruim 50 collega's, kom je er altijd, ook in de vakantie, wel eentje tegen. Collega H. was ook héél eventjes op school. Eenmaal startklaar voor maandag, brak de zon door. De hoogste tijd om weer naar huis te gaan!

Thuis wachtte Sergio al vol ongeduld in de zon. En mijn boek. Ik ga nog even genieten van de voorjaarsvakantie....

Reacties