Wakker worden!!!

"Miauw! Ben ik weer! Ik wil jullie laten weten dat ik mijn wake-up-routine heb ge-finetune-d.

Wanneer mijn baasjes nog heerlijk slapen, ga ik eerst een tijdje aan het voeteneind zitten turen. Bij de minste verandering van hun ademhaling, sluip ik richting gezicht. Dan aai ik zachtjes met een pootje over de wang. Wanneer mijn baasje zich dan omdraait, verstoort in de slaap, begin ik met spinnen (want dat vind ik leuk :D). Daarna geef ik zachtjes een kopje tegen de wang. Vaak reageert men dan door zich opnieuw om te draaien. Dat is hét moment om een harder kopje te geven, tegen de neus. Dat verstoort de ademhaling, want poezenvacht inademen is niet aangenaam. Wanneer ik dan "@#%$&^%*-kat," als antwoord krijg, heb ik mijn doel bereikt: spoedig zal mijn etensbakje gevuld worden met lekkere Royal Canin!"

Reacties