A moose in your mind

Gisterochtend stapte ik bij vriendjelief in de auto. Hij had festivalkaartjes geregeld, een hotel geboekt en uitgezocht hoe we naar Groningen moesten rijden. Rond de middag kwamen we aan in Groningen. We bezochten de Prinsentuin en dronken er blaadjesthee in de zon. We maakten een stadswandeling en gingen aan het eind van de middag naar het hotelletje. Eenmaal festival-proof bezochten we het Take Root-festival. Een erg gezellige muziekavond volgde.
Ik heb vooral genoten van Meschiya Lake & The Little Big Horns en Reigning Sound.



Enige minpuntjes: onfrisse oksels die voor mijn neus gaan staan, smartphones die in mijn blikveld oplichten, paardenstaarten die in mijn gezicht zwiepen en stinkwinden die zich in mijn reukgebied bevinden. Gelukkig hoefden we maar tijdens één concert te staan! Tijdens de andere concerten konden we gebruikmaken van de schouwburgstoelen. IDEAAL!

Wat ook IDEAAL was, waren de eetstandjes, waar je héérlijke versgeBBQde biologische rundvlees burgers, saté met kroepoek en rijst, kaasfondue of spiesjes kon eten voor 5 eurie. Bovendien hoefde je niet lang in de rij te staan.

Reacties