Moe

Deze week hadden we extra lang Pinksterweekend, want dinsdag was een roostervrije dag. Héérlijk. Woensdag startte ik weer met mijn elf oudste kleuters. En wat werkten ze hard. We maakten de CITO-toets, we speelden buiten en daarna gingen de elf nog lekker werken. Er zaten er zes te knutselen, twee zaten achter de computer, één zat bij het krijtbord en twee maakten een tekening met waterverf. Ik zette een muziekje op en genoot van mijn hardwerkende kleuters. Wat ga ik dit clubje missen als ze over een aantal weken naar groep 3 gaan. Gezellig.

Maar toen het contrast met donderdag en vrijdag:
HALLO, HIER ZIJN WE WEER ALLE 28. WE ZULLEN NIET LUISTEREN (MISSCHIEN ALLEEN ALS JE HET ONS DRIE KEER VRAAGT.....), WE ZULLEN MET SPULLEN GOOIEN, SLOPEN, WE ZULLEN NIET OPRUIMEN EN BOVENAL ZULLEN WE HÉÉL VEEL LAWAAI MAKEN OPDAT HET VRIJDAGAVOND VOELT ALSOF JE DE HELE WEEK GEWERKT HEBT, IN PLAATS VAN EEN HALVE!

En nu lonkt het bedje....

Reacties