Woesj woesj

Woesj woesj
Wat ben ik blij met mijn nieuwe fiets! Wat heb ik mezelf al die jaren aangedaan! Mijn fiets vliegt over de weg; zelfs tegenwind vindt ie niet erg. En als dan ook nog het zonnetje schijnt, er jonge zwanen en ganzen over het fietspad hobbelen....(rijdt ie daar gewoon overheen!)

Jonge kind
Helaas kon ik woensdag niet met de fiets naar Rotterdam. Ik ging naar de open dag van INholland Academy. Ik heb mijn oog laten vallen op een post-hbo opleiding 'Jonge kind'. Een verdieping op het kleuteronderwijs. Ik ging met de auto en deed er een uur over :( Eenmaal aangekomen (te laat) bij de locatie, bleek je alleen een parkeerkaartje te kunnen kopen met chipknip. Heb ik niet. Tenminste, niet geactiveerd. Ik was al super blij dat ik de straat zonder te verdwalen had gevonden, dus ik wilde niet op zoek naar een garage om vervolgens alsnog te verdwalen. Ik besloot te wachten op de eerstvolgende parkeerkaartjes-koper-mét-chipknip. De meneer in pak wilde me wel helpen en vond het ook niet erg dat ik 0.10 cent te weinig had. Lief! Dankuwel!
De informatie over de opleiding maakte me alleen maar enthousiaster. Mijn directeur heeft gisteren de formulieren ondertekend en op de post gedaan! Volgend jaar dus opnieuw aan de studie!

Israël
Gisteravond Israël Nash Gripka zien en horen optreden in het T-gebouw in Bergen op Zoom. Een collegaatje is groot fan en haalde me over om ook te gaan. Het optreden zelf was mooi, vooral de nummers die hij solo zong. Jammer van het vervelende publiek.


Bruiloft
En vanmiddag de bruiloft van een andere collega. Wat heeft ze een stralend weer! En ik ga erheen op mijn fiets. Woesj woesj. (Woesj woesj is het geluid van de wind dat je hoort als je hard fietst. En hard fietsen doet mijn fiets. Zonder dat er elektriciteit aan te pas komt.)

Reacties