There ain't no diesel trucks in heaven

Witte donderdag:
Paasontbijt en Paaseieren zoeken met de kleuters. De kindjes waren door het dolle heen! Juf was blij toen alle kinderen met Paasknutsels, nieuwsbrieven en Paaseieren naar huis gingen. Daarna op weg naar het Paradiso voor een concert van Frank Turner. We hadden twee fijne balkonplekjes (geen 18 meer! zeker niet na een dag werken). Frank Turner was super!!! In het programmaboekje ontdekten we een zaaltje in Den Haag waar we nog nooit van gehoord hadden.... misschien iets om uit te proberen.

Goede vrijdag:
Grote Paasschoonmaak gehouden. Huis (ahum... appartementje...) gepoetst, kledingkast gronding opgeruimd. Twee zakken met versleten kleding weggedaan en een stapeltje met India-kleding gemaakt; kleren die nog gedragen kunnen worden op vakantie, maar vervolgens niet meer mee naar huis mogen... ook al zitten ze nog zo lekker... :( 's Avonds naar het zaaltje in Den Haag uit het programmaboekje. Daar speelde Bob Wayne met zijn rockabilly-band. Stonden (zaten) we de avond ervoor nog tussen voornamelijk tieners, vanavond waren het voornamelijke grote, brede, getatoeëerde, gepiercete mannen waar we tussen stonden. En helaas pindakaas, sta ik meestal op okselhoogte... bleh. Maar het concert zelf was ontzettend leuk! Bob Wayne heeft er twee fans bij. Stiekem, diep van binnen, ben ik ook een cowboy.

Stille zaterdag:
Mijn ouders hebben hun auto kapot en ze wilden die van mij een tijdje lenen. Hopen dat het weer komende weken een beetje aangenaam is om te fietsen.... Met Punto-Power binnen twee uur naar het zuiden gereden. Daarna naar de Toko, toen naar mijn kapper, toen mijn Punto thuis afgeleverd, toen naar Sittard voor een Duitse jurk (voor het schoolproject), toen naar de bloemist, toen naar mijn peetoom en -tante, toen naar Dylans kapper, toen naar Dylans oma, toen naar Dylans ouders, toen naar mijn ouders en toen..... lekker naar bedje....

Paasje dag #1:
Paasonbijt, Paaslunch, Paasdiner. En na een gezellige dag met alle families, terug naar Rijswijk.

Paasje dag #2:
In volle gang; voornamelijk met uitrusten, want door die avondjes laat in bed, zet eindelijk de verkoudheid door. Hopen dat het ook een beetje snel over is.

Reacties