CSI - Rijswijk

Waar is Patrick??

Mijn enig overgebleven goudvis voelde zich de afgelopen dagen wat belabberd. Hij zwom kleine stukjes, om vervolgens doodvermoeid uit te rusten op de zeeaquariumbodem. Ik probeerde een beetje extra 'Easy Life' in het water. Dat hielp, want vanochtend zag ik hem weer een rondje zwemmen.

Bij thuiskomst vanavond, zag ik Patrick nergens. Heel het aquarium heb ik onderzocht, maar hij is er niet; niet onder de steentjes, niet in de plantjes, niet achter de filter, niet in de 'No-fishing-tunnel'.

Sergio zal toch niet?!?! Dylan heeft de hele dag thuisgewerkt, met uitzicht op Patrick en hij heeft onze kater geen rare sprongen zien maken, laat staan er met onze zieke goudvis vandoor zien gaan. Het kan natuurlijk gebeurd zijn in het half uurtje boodschappen doen, maar dan had er toch op z'n minst wat water naast het aquarium moeten liggen?! De kaarsen hadden dan verschoven moeten zijn of het doosje Valentijnsbonbons?

Het mysterie vraagt om opheldering; is Patrick regelrecht opgenomen in de vissenhemel of heeft onze Sergio zich tegoed gedaan aan een visstick?

Reacties