CSI Rijswijk - De ontknoping

Vandaag heb ik het aquarium schoongemaakt, dat eens toebehoorde aan Vince en Patrick. Bij deze bezigheid kwam ik het ontzielde vissenlichaampje van Patrick tegen. Hij was dus niet rechtstreeks opgenomen in de vissenhemel en ook niet in een poezenbuik beland. Sorry Sergio, voor de valse beschuldiging. Patrick bleek zich te hebben verstopt in de tunnel, helemaal onderin, waar we hem vanuit de woonkamer niet konden zien. Arme vis. Dylan heeft Patrick toen met behulp van een satéprikker los weten te wrikken, want hij was al aangekoekt, en hij heeft een waardig zeemansgraf gekregen. Voorlopig laten Patrick en Vince een lege plek achter (op de schouw). Ik was er van overtuigd dat ik het aquarium in de klas zou gaan gebruiken, maar nadat ik ontzettend heb gegruweld van mijn ontdekking vanmiddag, ga ik er eerst nog even over nadenken. Dylan is natuurlijk niet 24/7 aanwezig op school, om eventuele vissen te begraven. Misschien moet ie een carriereswitch overwegen. Ik vond hem erg goed als begrafenisondernemer.

Reacties