"U mag even stoppen mevrouw...."

Gisteren voor het eerst in 25 jaar een verkeersboete in de wacht gesleept *APPLAUS* Nu is dat natuurlijk niet iets om trots op te zijn.... want fietsen over de stoep, aan de verkeerde kant van de weg, mág ook niet. Dat is zelfs LE-VENS-GE-VAAR-LIJK als ik meneer agent moet geloven. De fietsers die via de stoep, over het fietspad, door de berm de weg op zijn gedrukt, zijn ontelbaar als ik de politieman moet geloven. Ik kan er helaas niks over vinden in de statistieken, maar wanneer het op zo'n serieuze toon gebracht wordt, geloof ik het graag... 30 eurie armer... Jammer... Vanochtend dus eerst even vriendlief langs de brug laten rijden met de auto, om te checken of de motoragenten er weer stonden.... was niet....

Reacties

  1. vind ik leuk (waar zit die button!??!?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er staat wel een facebook-knopje onder.... ik weet niet of dat werkt...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten