Knutselen

Gisteren was een druk dagje; carnavalsoutfit scoren in Rijswijk (jaja!), de open dag bezoeken van de middelbare school van zusjelief, thee drinken in Utrecht bij zusjelief, winkelen in Utrecht met zusjelief, uiteten in Utrecht met zusjelief en uitrusten op de bank in Rijswijk.

Vandaag lekker getut in huis. Met mijn breiwerkje kon ik niet verder. Deze week heb ik de cursus gemist, doordat ik ziek in bed lag. En aangezien ik een ster blijk te zijn in 'meerderen' heeft mijn sjaal-in-wording opeens wat steken teveel. Van mijn collega-brei-cursist vernam ik dat onze brei-juf daar streng op let en je alles weer laat uithalen. Verder breien had dus geen zin, want dan hou ik komende woensdag geen sjaal meer over.... Ik heb vanmiddag mijn papier, plaksel en kraaltjes maar weer tevoren getoverd en wat kettingen gefabriceerd. Na het avondeten zullen ze verkrijgbaar zijn op Etsy via deze link: www.etsy.com/shop/thingsfromlela.
Hier alvast een voorproefje:

Reacties