Tandplak, tandsteen en tandenstokers

Grmbl. Vandaag na schooltijd de boel de boel gelaten en gehaast naar de tandarts toe. Mijn tandarts is maar tot 16.00 uur open, dus ik moet me altijd in allerlei bochten wringen, wil ik uberhaupt een afspraak krijgen. "Haalt u dat dan wel?" vroeg de assistent tijdens het maken van een afspraak. "Ik doe mijn best," zei ik. "Ja, want u moet er dan écht om 15.45 uur zijn." Nou, ik was er mooi op tijd. Vervolgens moest ik drie kwartier wachten! Wat ik wel niet allemaal had kunnen doen in die tijd......... klas vegen, werkjes klaarleggen, takenkaart maken, enz. Om 16.30 uur was ik dan eindelijk aan de beurt. "Ja sorry, soms komt er iets tussen," zei de tandarts! NOU, TANDARTS. Als IK drie kwartier later binnenstap, dan krijg ik een mooie rekening thuisgestuurd! En oeh! Toen bleek ik ook nog tandplak te hebben en zélfs tandsteen! "Goed poetsen hoor en u moet ook tandenstokers gebruiken!" "Ja, mevrouw de tandarts, dag mevrouw, volgende keer op tijd?"

Reacties