Sinterschrikken

"Miauw.... eindelijk weer een weblog!!! En meteen heb ik een verhaal! Ik lig net lekker bij Laurien op schootje genesteld of ik schrik me te pletter. Iemand bonkt KEIHARD op de deur! Ik verstop me snel achter de bank. Laurien maakt open... niemand.... alleen een zakje met twee pakjes, pepernoten en een gedicht. Wat denk je? Die Jarno, de zwarte kater van de onderburen, heeft lopen klikken over mijn lieve baasjes. Moet je horen wat er op het briefje stond:



'Beste Laurien & Dylan (ik, Sergio, word niet eens genoemd!),

In 2011 loopt de Sint jullie huisje niet voorbij,
Van Jarno heeft de Sint vernomen,
Dat jullie goed voor hem zorgen,
en dat maakt Jarno en de Sint blij.

Daarom als dank dit kleine gebaar,
gauw openmaken en smullen maar!

Groeten, Sint & Piet'

Laurien is helemaal in haar nopjes met het 'kleine gebaar'. Nou, als je vraagt aan mij....  ik vind het uitsloverij. En dat maakt mij niet blij. Zo, ik ga weer op schoot liggen!"

Reacties