Dank u Sinterklaasje

Ich bin gans meuch, na een ochtend Sinterklaasfeest. Maar het was wel érg gezellig. Sinterklaas kwam met zijn Pieten aan op het schoolplein, maar hij mistte twee Zwarte Pieten. Die bleken verstopt te zitten in een pak op het dak. Vervolgens kregen we af en aan bezoek van Pieten in de klas. Ik kreeg zelfs een chocoladeletter. `De ´l´ van ´lief´ en ´lieve laurien´,´ aldus Piet. Mijn collega´s bleken geen van allen een letter te hebben ontvangen, dus ik ben stiekem heel benieuwd wie die melkchocolade ´l´ voor me geregeld heeft :)

En eindelijk, na tal van liedjes, kregen we hoog bezoek van de Sint zelf. Dat was indrukwekkend! Ook voor mij, hehe. "Dag juf Laurien, u bent nieuw he? Nou, ik loods u wel door mijn bezoekje heen, geen zorgen!"



Daarna was het tijd voor een Sinterklaascircuit. Ik had vijf lieve hulpouders die met de kinderen spelletjes speelden, prentenboeken voorlazen, knutselen en tekenden.

En na schooltijd heb ik het lokaal Sintvrij gemaakt, want morgen komt de kerstboom.....
Het foto's plaatsen is nog even wennen....

Reacties