Christmas came early this year... #2

Dylan installeerde gisteren vakkundig onze lattissima. Hij legde mij vervolgens kort maar krachtig uit hoe ze werkt. Ik kwam net thuis en had wel een cappuccino verdiend, vond ik zelf, dus ik volgde braaf Dylans stappenplan uit: stekker in het stopcontact, water bijvullen, melk uit de koelkast halen en insteken, wachten tot alle lampjes branden, cupje erin, deksel dicht, mok plaatsen en op het gewenste kopje koffie drukken. MAAR DYLAN!!! Je vergat erbij te vertellen dat ik het melkslangetje uit moet klappen en in de mok moet mikken!!!!!!!!
Melk liep over de hele vensterbank en vloer....... *diepe zucht* Gelukkig blijkt Sergio van opgeklopte melk te houden, dus die heeft de vloer voor zijn rekening genomen. Nu alles weer schoon is, dan toch aan een kopje koffie..... Ik ga er dubbel van genieten!

Reacties